افقدني عذريتي ثم رحل وتزوج أخرى

الخميس، 20 أغسطس 2015

انا بنت يعندى21 سنه اتعرفت ع شاب من سنتين حبيته جدا وهو كمان بس بعد ماتعرفت عليه بفتره كنا بنخرج مع بعض وفى مره حصلت بينا علاقه وفقدت عذريتى انا ندمانه جدااا ومش عارفه اعمل ايه وهو قعد يطمنى وقالى انه مش هيتخلى عنى وهنتجوز بس بعدها حصلت مشاكل كتير بينا ولانه ف بلد بعيده عنى ماكنتش اعرف عنه حاجه غير اللى بيقولها وعمرى ماحسيت بالشك من ناحيته لحد ماعرفت انه متجوز وواجهته وبينكر وطلع بيكدب عليا ف كل حاجه قالها ولما طلبت منه يتجوزنى قالى بس مش دلوقتى لانه عنده مشاكل انا مش عارفه اعمل ايه انا عارفه انى غلطانه وندمانه ع اللى عملته ورجعت لربنا وبرفض اى حد بيتقدملى علشان مش عايزه اظلم حد معايا ولا عايزه اعمل عمليه واغش انسان مالوش زنب انا من عيله محترمه جدااا ومينفعش اقول لاهلى لو سمحتم تساعدونى وتقولولى اعمل ايه ومن غير تجريح انا والله عارفه انى غلطانه … اسفه للاطاله

التعليقات
0 التعليقات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.